31. март 2010.

Zemunci

Svaki Zemunac ima 3 trenerke:
-Za svadbu
-Za sahranu
-Za izlaske
Sta radi Zemunac na Dorcolu? Trafike.
A sta radi Dorcolac u Zemunu? Sklekove.
Uciteljica u Zemunu ispituje prvake matematiku:
- Marice, ajde ti: koliko je 2+2?
- 4, uciteljice!
- Bravo! A 3+3?
- 6!
- Odlicno Marice! A koliko jeeee.... 3+2?
- Mmmmmm.... 5!!!
- Odlicno, Marice!
U tom momentu mali Zemunac ustaje, vadi utoku i ispaljuje 4 metka u Maricu.
Uciteljica: - Po...pobogu, dete, sta si to uradio???
Mali Zemunac: - Morao sam, brate... Znaci, previse je znala!

Ide Ciga ulicom i naleti na Zemunca:
- "Kume, kume daj 20 dinara za 'leba..."
- "Brate, jedi bez 'leba..."

Znate li sta radi dizelas kada upeca zlatnu ribicu?
- Pretopi je u kajlu..

Pita lik zemunca : "Izvinite, da vas pitam..."
Zemunac : "Koga ces bre ti da vaspitas?"

-Kako zemunac zove psa?
-Znaci, dodji brate..!

Kako Zemunac izjavljuje saucesce?
Znaci - Tuga brate..

Naleti Zemunac na prolaznika i pita ga:
- "Kako se zoves?"
- "Hasan Dudic."
Zemunac:
- "Ma znam ja da si Has'o Dudic, nego kako se zoves ??"

Uci tata sina, naravno Zemunci, matematiku...
"Imas, sine, pet jabuka, i dodje neko i uzme ti dve..."
Sin ga prekine: "Ko bre, da mi uzme ..?!"

Kako se Zemunac moli Bogu?
- Brate, ako te ima, kazi mi kako da se sakrijem kao ti!

Dolazi Zemunac u trafiku.
Zemunac: - Tebra, imas papirne maramice?
Prodavac: - Imam samo "Paloma".
Zemunac: - Pa loma mi i treba, bre!

Job interview u Zemunu.
Sef: - Koliko imate od skole?
Zemunac: -Pa, znaci, jedno 200 - 300 metara, brate...

Zemunac i Surcinac u kolima. Ko vozi?
Pandur.

Sretnu se 2 Zemunca ß:
- Brate, de si bio brate?
- Evo brate, isao sam na parastos...
- A to...Grcka, zezanje a ?

Dva Zemunca sede u domu zdravlja i cekaju. Prilazi im sestra i pita:
- Jeste li vi za EKG?
- Ne, mi smo za SRS!!!

Kako se Zemunac javlja na telefon?
- Znaci, halo!!!

Dolazi zemunac kod ortaka na Bozic i ortak mu kaze:" Hristos se rodi",
a ovaj njemu:" U brate cestitam, ka' ces da castis!"

 Sta kaze Zemunac kad mu ne pali auto?
- Znaci, molim te sad ispostuj me bre brate!

 Kako Zemunci pevaju Cecu?
....Znam za jedan grad, pored je Beograd...

 Kako Zemunac pise sastav na temu "Zima"
Zima, to je godisnje doba kad cak i moj tata drzi ruke u SVOJIM dzepovima.

Нема коментара:

Постави коментар