28. јун 2011.

Smesne SMS poruke

  • Otišao si epa nek si I nisi bio Bog zna sexy Svaka ti je nešto dala a ja sam te zajebala Život teče i bez tebe prema tome KO TE JEBE!!!!!!!

  • Ova poruka ima svoj zadatak.Da ti na usne stavi osmeh sladak.Ako nije uspela,nje se odmah resi,a ako jeste opet se nasmesi Smile

  • Nisam lep kao Bred Pita, nemam guzu kao Mel Gibson, nisam jak kao Stalone, niti sam brz kao Van Dam ali zato lizem kao Lesi

  • Ako te sretne čovek obučen u crveno,zgrabi te i nabije na k.... ne boj se! To je deda mraz ispunjava MOJU ŽELJU!

  • Cujem da ti je lep,dobar,krut,cujem da ti je cupav,nenomalno velik,i da ne moze da ti udje u pantalone...Pa moram da ti kazem,super ti je dzemper!!

  • Kad bih te imao, polizao bih te celu, stavio bih ti jezik u tvoju malu usku rupicu i shvatio da te volim više od bilo koje druge...moja voljena boco NIKŠIĆKOG!

  • Vaš horoskop. POSAO: Zvezde vam se smeše. PORODICA: Zvezde vam se smeše. LJUBAV: Zvezde vam se smeše. SEX: Zvezde umiru od smeha.

  • Sviđa mi se tvoj dodir i nežnost koju ti dajem, kad se obavijem oko tvog tijela. Postoji li lepši osećaj od onog kad si ti go, a ja na tebi!? Tvoja verna PIDŽAMA.

  • Ako pročitaš ovu poruku, duguješ mi zagrljaj, ako je izbrišeš poljubac, ako je sačuvaš izlazak, ako ne odgovoriš seks, ako odgovoriš onda mi duguješ sve! Izbor je tvoj!

  • Kuc! Kuc! Ima li koga? Ko je? Kako to pitaš ko je? Ja sam tvoj novi postanar. Želim da stanujem u tvom Srcu. Nadam se da nije zauzeto i da ima mjesta.

  • Imam hobi trčim po sobi...Mučim sebe...Mislim na tebe...Volim te...Volim više od sebe...Ali kad bolje razmislim...Ja ne mogu da živim bez tebe...!!!

  • TRAŽEĆI SEBE, NALETEH NA TEBE, I POTPUNO SE IZGUBIH!

  • Kad ja umrem ne zovite Popa,neka mene konbar zakopa.Mjesto krsta zasadite šljivu,a na nju okačite pivu.Kad vaskrsnem da malo gucnem i sa tobom kume da se kucnem

  • DOK ZVEZDE SJAJE PATKA NOSI JAJE. DOK VETAR DUVA PATKA JAJE CUVA. KAD IZLEZE PACE VOLI GA JOS JACE. TI SI MOJE PACE VOLIM TE NAJACE!!!!!!

  • Priznajem,volim idiota,i da imam 100 zivota sve bih dala za tog skota. Ne bojim se reci; volela sam gada, al se bojim reci: Volim ga i sada

  • I noćaš će biti moja divlja lavica, uzbudit će te moja kruta palica, jer ja sam tvoj vranac, a ti moja jahačica, jer ja sam tvoj...ajoj, pogrešio sam broj.

  • Ja sam ljubavni virus i nalazim se u tvom telefonu, neću izaći iz njega sve dok ti ne izađeš samnom.

  • Ako te plašim pozovi 92, ako te palim pozovi 93, ako te povredim pozovi 94, a ako me želiš pozovi moj broj.

  • Sisaćeš ga ustima, udaraće po zubima, što se jače liže do krajnika stiže, zaliva te tečnost, čini ti se večnost, kako je dugačak, al je sladak mali ČUPA ČUPS.

  • Kad se dvoje rastaju budale plaču, srećni nađu drugog, a pametni odavno imaju rezervu!

  • Želim ti dvanaest meseci zdravlja, 53 nedelje uživanja i sreće, 365 dana bez nerviranja, 8760 sati ljubavi, 525600 minuta lepih trenutaka i 31539000 sekundi sexa.

  • Jedva čekam da me pipaš tamo gde se palim. Iskreno tvoj TV.

  • Dobićeš me kada se najmanje nadaš, rešićeš me se kada me vidiš, poželećeš me opet, ja ću možda malo kasniti, čekaj me...tvoja poruka!

  • Hajde da radimo ONO, biće lepo i tebi i meni i neće nam biti prvi put...prvo ću ja tebi, pa ti meni, hajde da se DOPISUJEMO.

  • Jedva čekam da te uhvatim i da te bacim na krevet. Bićeš topla i znojava i ja ti neću dati da spavaš celu noć... Voli te tvoj Grip.

  • Lepo je...Ptice to rade, leptirići to rade, čak i pčelice to rade. Da li želiš da i mi to radimo? ... Zaboravi...ljudi nemogu da lete.

  • Ne mogu da odolim kada te vidim. Polako zavlačim prst u tebe, zatim ga polako izvlačim i ližem svu tvoju slast i tiho šapućem tvoje ime: "Nuttela"

  • Ova poruka je napisana ultraljubičastim slovima. Kod normalnih ljudi izaziva slepilo, a kod seksualno opterećenih samo blagi osmeh.

  • Prema članu 21. Odluka 3, stavka 1, tacka 5 amandmana o seksu osuđujem te na doživotnu robiju u mom krevetu. Svako pravo na žalbu se odbija.

  • Pustiću te da mi skineš pantalone, zatim majicu i na kraju donji veš, ali te molim da mi ostaviš štipaljke na žici.

  • U kulminaciji entuzijazma, kolosalno inspirisan vašim egzotičnim šarmom manifestujem sledeće: nebih da budem maliciozan, niti da priudiciram, ali vaša psiha je tako čudna da ja apstraktno deabortujem sve simptome vaše dijalektičnosti!

Preuzeto sa :http://muzika.gooforums.com/

Нема коментара:

Постави коментар