7. март 2013.

Kad crkne ADSL...

Evo dođoh sa posla...
Rekoh aj da upalim kompjuter i da proverim neke oglase na sajtovima i da pročitam vesti...
Kad ono prc, nema ADSL-a.Joj!
Rekoh sebi nema veze, imam USB Wifi stik uboden u komp, koji mi inače služi da se sa mobilnog kačim na ADSL od kompjutera.
Prebacim ga iz adhoc u standardni mod i skeniram mreže u komšiluku. Vidim ima nekoliko mreža od toga samo dve otključane. Probam jednu, nemože - slab je signal, probam drugu - isto.
 E sad sam se već malo iznervirao i zapalim jednu cigaru i razmislim kako bi se sad nakačio na net.
Da u kompjuter ubadam fax modem instaliram drajvere, mrzi me. Da prebacujem moj ISDN modem iz hodnika u sobu i vučem kablove  - ne pada mi na pamet.
 Kad setih se ja....
 Evo rešenja što reče Radovan III.
 Setim se da u mom post paid paketu kod Telenora imam Net ceo mesec fraj (Paket je prenesi i surfuj 500).
 Na brzinu nađem Instalaciju PC Suita, instaliram ga, ubodem telefon ( Nokia c5-03) USB kablom na komp i nakon klika na Connect to the Internet - evo me ovde i pišem Vam ovaj post.
I eto, sad razmišljam šta bi radio neko od ovih novopečenih korisnika Interneta da se nađe u situaciji kao ja, da ostane bez ADSL-a ?. Da li bi mu palo na pamet da uradi ovako nešto ili bi se totalno ubedačio...
 Usput, odem ja na sajt PTT-a i pročitam da je za noćas ( 7 na 8.mart najavljen prekid Interneta zbog nekih radova).

Нема коментара:

Постави коментар