18. јун 2013.

ZTE Blade G - Zte v955

Konačno sam pre desetak dana postao vlasnik svog prvog Android telefona. Do sada sam koristio Nokia C5-03 sa Szmbian operativnim sistemom, pa kako mi je istekao ugovor od dve godine kod Telenora, odlučio sam da kupim sebi novu igračku -:)
Nekoliko informacija za početak:
Zte je kineska kompanija koja je na tržite počela da izbacuje relativno jeftine telefone sa solidnim performansama.
Ovaj model ima dual core procesor na 1,2 GHz, 512 MB RAM i internu memoriju od 2,5 GB.
Stiže sa instaliranim Androidom 4.1.2 koji na njemu jako lepo radi.
Ima kameru od 5 Mpix koja - po mom mišljenju i nije nešto posebno kvalitetna ali radi posao za koji je i namenjena. Ima i prednju kameru.
Opremljen je GPS-om, Wifi-ijem i Bluetooth-om.
Kvalitet izrade i nije loš, ali je mogao biti i bolji.Lepo leži ruci, ali je malo prevelik za moj ukus.
Ekran je 4,5 inča ali je u stvarnosti manji jer su tasteri soft tipa, tako da zauzimaju deo ekrana.
Ima i slot za MicroSD karticu.
Kako izgleda početni ekran




Informacije o operativnom sistemu
 


Dodatne slike: Google photos
 Za ovih desatk dana maltretiranja telefon solidno radi.Nisam ga rootovao jer za sada nemam ni potrebe a i na netu su sva uputstva koja sam našao za verziju sa Androidom 4.0.4 kineska verzija - ne odgovaraju za ovu verziju.
Dodato 23.8.2013.
Nasao sam nacin za root ovog telefona, odradio bez problema.
Link

1 коментар:

  1. ZTE se i kupuje kao prvi android, i to samo jednom. Posle shvatiš da se ipak moraš iskeširati za neki kršten telefon. Ta razlika u novcima nije vredna tvojih živaca.

    ОдговориИзбриши