30. август 2014.

Da Vam USB 2.0 privremeno radi kao 1.1

Pre izvesnog vremena, kupio sam onaj VIP USB disk od 4 GB uz pripejd broj.
Kad sam dosao kuci, probao ga i skontao da ne radi na mom kompu.Vec hteo da ga bacim u smece, kad odem slucajno do brata i na njegovom bajatom laptopu (Pentimu III), ubodem flasku i ona proradi.
Tada sam shvatio da nece da radi na USB 2.0 prikljucku, vec samo na 1.1.
Posto moj komp nema ni jedan USB 1.1, cackajuci po netu, nadjem resenje...
Odete u Device Manager i pod Universal serial Bus Controllers, nadjete USB Enhanced Host Controller.
Onemogucite ga (Disable) i sad ce Vam USB na kompu raditi kao USB 1.1.
Ubo sam flesku i gle cuda, proradila je.
Nabacio sam gomilu muzike na njega ( zato je i kupljen!) i ubo ga u kineski MP3 za auto i sljaka.
Kad sam zavrsio, enejblovo sam USB Enhanced Host Controller i vratio USB 2.0.
Moze da se desi u toku kopiranja fajlova da se zaglupi.Odjavite disk, izvadite ga i ponovo ubodete.


Нема коментара:

Постави коментар